• CÓMO MEZCLAR COLORES

    PARRAMON ART Ref. 9788434218437 Ver otros productos de la misma colección
    Este libro contiene los conocimienos básicos, fruto de la experiencia pictórica adquirida con la práctica artística. Partiendo de colores básicos, usted aprenderá a obtener distintas tonalidades a base de mezclas. Ejemplos expresamente realizados forman un complemento ilustrativo y experimental al c...
    Ancho: 180 cm Largo: 260 cm Pes: 250 gr
    Disponible en breu
    15,60 €
  • Descripció

    • Encuadernació : ePub
    Este libro contiene los conocimienos básicos, fruto de la experiencia pictórica adquirida con la práctica artística. Partiendo de colores básicos, usted aprenderá a obtener distintas tonalidades a base de mezclas. Ejemplos expresamente realizados forman un complemento ilustrativo y experimental al conjunto de explicaciones de este volumen, que constituye un método práctico para introducirle en el trabajo con el color.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.