• ATLAS DE ARQUITECTURA. 2. DEL ROMÁNICO A LA ACTUALIDAD

    MÜLLER, WERNER/VOGEL, GUNTHER ALIANZA EDITORIAL Ref. 9788420662060 Ver otros productos de la misma colección Ver otros productos del mismo autor
    La parte general del Atlas de Arquitectura presenta los elementos constructivos y los problemas resueltos gracias a ellos; la obra arquitectónica aparece, así, como un organismo artificial, resultado de la yuxtaposición de diversos componentes en un todo unitario. La parte histórica, que sigue un mo...
    Dimensions: 205 x 140 x 15 cm Pes: 408 gr
    Disponible en breu
    25,95 €
  • Descripció

    • Encuadernació : ALTRES
    La parte general del Atlas de Arquitectura presenta los elementos constructivos y los problemas resueltos gracias a ellos; la obra arquitectónica aparece, así, como un organismo artificial, resultado de la yuxtaposición de diversos componentes en un todo unitario. La parte histórica, que sigue un modelo fijo de exposición (presentación de formas constructivas y tipología de edificios), abarca -en el primer volumen- desde Mesopotamia hasta la arquitectura paleocristiana. El segundo volumen se extiende desde el románico hasta la arquitecturea de nuestros días.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.