• ATLAS DE HISTORIA DEL ARTE

    VERTICALES Ref. 9788434236066 Ver otros productos de la misma colección
    El propósito de este atlas de historia del arte universal es ofrecer a los lectores una síntesis de las manifestaciones artísticas surgidas desde la prehistoria hasta nuestros días a lo largo y ancho de nuestro planeta, un universo de imágenes y espacios cuya importancia no sólo reside en su valor e...
    Ancho: 125 cm Largo: 200 cm Pes: 250 gr
    Disponible en breu
    10,00 €
  • Descripció

    • Encuadernació : ALTRES
    El propósito de este atlas de historia del arte universal es ofrecer a lo

    s lectores una síntesis de las manifestaciones artísticas surgidas desde la prehistoria hasta nuestros días a lo largo y ancho de nuestro planeta, un universo de imágenes y espacios cuya importancia no sólo reside en su valor estético sino en el hecho de constituir un vehículo de transmisión y comunicación de ideas, sentimientos y expresiones.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.