• FASHION BRANDING

    ABELLÁN, MIQUEL MONSA Ref. 9788496823501 Ver otros productos del mismo autor
    Es muy interesante ver cómo se relacionan el diseño gráfico y la moda.
Cómo el uno depende del otro y cómo se complementan en un lenguaje
 perfecto y necesario. En este libro hemos querido hacer una selección de
 rabajos de brand y branding que nos ayude a estudiar el uso que el di...
    Ancho: 215 cm Largo: 255 cm Pes: 250 gr
    Disponible en breu
    30,00 €
  • Descripció

    • Encuadernació : ALTRES
    Es muy interesante ver cómo se relacionan el diseño gráfico y la moda.
Cómo el uno depende del otro y cómo se complementan en un lenguaje
 perfecto y necesario. En este libro hemos querido hacer una selección de
 rabajos de brand y branding que nos ayude a estudiar el uso que el diseño
 gráfico le ofrece a un sector líder como es el de la moda. Ver como uno y 
otro sector se únen en perfecta armonía para crear imagen de marca e imagen
 de moda.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.