• HISTORIA GENERAL DEL CINE. VOLUMEN II

    ESTADOS UNIDOS, 1908-1915

    CATEDRA CINEMA Ref. 9788437616049 Ver otros productos de la misma colección
    En este volumen, prestigiosos historiadores del cine ofrecen un riguroso estudio sobre los orígenes del cine en Estados Unidos; cómo se fue organizando la industria; cómo fueron surgiendo los géneros y analiza las primeras figuras de peso de la historia del cine americano (Blackton, Porter, Ince o G...
    Dimensions: 210 x 135 x 17 cm Pes: 326 gr
    Disponible en breu
    21,05 €
  • Descripció

    • Encuadernació : ALTRES
    • ISBN : 978-84-376-1604-9
    • Data d'edició : 01/01/1998
    • Any Edició : 1998
    • Idioma : Español, Castellano
    • Nº de pàgines : 0
    • Col·lecció : SIGNO E IMAGEN - HISTORIA GENERAL DEL CI
    En este volumen, prestigiosos historiadores del cine ofrecen un riguroso estudio sobre los orígenes del cine en Estados Unidos; cómo se fue organizando la industria; cómo fueron surgiendo los géneros y analiza las primeras figuras de peso de la historia del cine americano (Blackton, Porter, Ince o Griffith).

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.