• QUÈ ÉS EL DISSENY?

    ISABEL CAMPI COLUMNA Ref. 9788466407915 Ver otros productos de la misma colección Ver otros productos del mismo autor
    Vinculada des de molt jove a la docència, Isabel Campi és conscient que la inusitada popularització del disseny a casa nostra no ha anat acompanyada de la seva bona comprensió fora dels cercles professionals. Per això cal explicar ben bé què és el disenny, d'on ve i a on va i quina és la seva situac...
    Ancho: 120 cm Alto: 120 cm Pes: 176 gr
    Disponible en breu
    10,00 €
  • Descripció

    • Encuadernació : MobilPocket
    Vinculada des de molt jove a la docència, Isabel Campi és conscient que la inusitada popularització del disseny a casa nostra no ha anat acompanyada de la seva bona comprensió fora dels cercles professionals. Per això cal explicar ben bé què és el disenny, d'on ve i a on va i quina és la seva situació actual en termes culturals, econòmics i laborals.El text s'adreça al gran públici molt especialment al món docent, on fan falta llibres que expliquen de manera clara i concisa quins són els fonaments d'aquesta disciplina. 

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.