• CAPITAL IN THE TWENTY FIRST CENTURY

    THOMAS PIKETTY HARVARD UNIVERSITY PRESS Ref. 9780674430006 Ver otros productos del mismo autor
    Nielsen BookDataThe main driver of inequality--returns on capital that exceed the rate of economic growth--is again threatening to generate extreme discontent and undermine democratic values. Thomas Piketty's findings in this ambitious, original, rigorous work will transform debate and set the agend...
    Pes: 250 gr
    Disponible en breu
    48,00 €
  • Descripció

    Nielsen BookData
    The main driver of inequality--returns on capital that exceed the rate of economic growth--is again threatening to generate extreme discontent and undermine democratic values. Thomas Piketty's findings in this ambitious, original, rigorous work will transform debate and set the agenda for the next generation of thought about wealth and inequality.
    Bertrams Buyer's Notes:
    A work of extraordinary ambition, originality and rigour from this Professor of the Paris School of Economics. Picketty seeks to reorientate our understanding of economic history and confronts us with sobering lessons for today.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.