• TEOLOGÍA DEL NUEVO TESTAMENTO

    GNILKA, JOACHIM TROTTA, S.A. Ref. 9788481642407 Ver otros productos de la misma colección Ver otros productos del mismo autor
    Gnilka pretende exponer «la actuación salvadora de Dios en Jesucristo, tal y como aparece testimoniada en el Nuevo testamento o en cada uno de sus escritos», contribuyendo desde una perspectiva propia a la necesaria colaboración entre la teología neotestamentaria y la teología dogmática.
    Ancho: 145 cm Largo: 230 cm Pes: 660 gr
    Descatalogat
    21,50 €
  • Descripció

    • Encuadernació : MobilPocket
    • ISBN : 978-84-8164-240-7
    • Data d'edició : 01/10/1998
    • Any Edició : 1998
    • Idioma : Español, Castellano
    • Autors : GNILKA, JOACHIM
    • Nº de pàgines : 544
    • Col·lecció : BIBLIOTECA DE CIENCIAS BÍBLICAS Y ORIENT
    Gnilka pretende exponer «la actuación salvadora de Dios en Jesucristo, tal y como aparece testimoniada en el Nuevo testamento o en cada uno de sus escritos», contribuyendo desde una perspectiva propia a la necesaria colaboración entre la teología neotestamentaria y la teología dogmática.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.