• LA MAGDALENA (BOLSILLO)

    EL ÚLTIMO TABÚ DEL CRISTIANISMO

    ARIAS, JUAN SANTILLANA, S.A. Ref. 9788466318822 Ver otros productos de la misma colección Ver otros productos del mismo autor
    ¿Quién fue María Magdalena?¿Qué papel desempeñó en la vida de Jesucristo? Una investigación exhaustiva sobre un personaje que constituye uno de los grandes tabúes del cristianismo. Entre el mito y la realidad histórica, esta obra introduce al lector en la época y nos ofrece una hipótesis plausible s...
    Ancho: 125 cm Largo: 190 cm Pes: 186 gr
    Disponible en breu
    6,50 €
  • Descripció

    • Encuadernació : MobilPocket
    ¿Quién fue María Magdalena?

    ¿Qué papel desempeñó en la vida de Jesucristo? Una investigación exhaustiva sobre un personaje que constituye uno de los grandes tabúes del cristianismo. Entre el mito y la realidad histórica, esta obra introduce al lector en la época y nos ofrece una hipótesis plausible sobre el significado real de una figura sobre la que se siguen vertiendo ríos de tinta y que ha dado pie a ficciones con ventas millonarias.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.