• EL AIRE DE CHANEL

    MORAND, PAUL TUSQUETS EDITORES BIOGRAFIES Ref. 9788483106532 Ver otros productos de la misma colección Ver otros productos del mismo autor
    Invierno de 1946. Saint-Moritz, Suiza. Dos viejos amigos Paul Morand y Coco Chanel, se encuentran casualmente. El fragor de la guerra ha puesto fin al deslumbrante mundo donde ejercían sus peculiares talentos en un ambiente desenvuelto y cosmopolita. París ha dejado de ser una fiesta. Desde allí se ...
    Ancho: 125 cm Largo: 195 cm Pes: 250 gr
    Disponible en breu
    7,95 €
  • Descripció

    • Encuadernació : MobilPocket
    Invierno de 1946. Saint-Moritz, Suiza. Dos viejos amigos Paul Morand y Coco Chanel, se encuentran casualmente. El fragor de la guerra ha puesto fin al deslumbrante mundo donde ejercían sus peculiares talentos en un ambiente desenvuelto y cosmopolita. París ha dejado de ser una fiesta. Desde allí se mira con prevención a estos dos personajes, a quienes se reprocha su actitud durante la Ocupación.

    Voluntariamente exiliada, «inactiva, por primera vez sin arreglar, mordiéndose los labios», Coco Chanel, fumando incansablemente, desgrana sus furias y sus recuerdos frente a su compañero, que se ocupa de anotarlos al regresar a su habitación. El aire de Chanel, aparecido en 1976, fue el útimo de los libros de Morand. Él y Coco se habían conocido en 1921, compartían el mismo círculo de amistades, Jean Cocteau, Erik Satie, Pablo Picasso, Igor Stravinsky, el matrimonio Sert

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.