• DEL MONOPOLIO AL LIBRE MERCADO.

    HISTORIA DE LA INDUSTRIA PETROLERA ESPAÑOLA

    TORTELLA, GABRIEL/BALLESTERO, ALFONSO/DÍAZ, JOSÉ LUIS LID EDITORIAL EMPRESARIAL Ref. 9788488717320 Ver otros productos de la misma colección Ver otros productos del mismo autor
    Describe los inicios de la industria, la creación del Monopolio, su evolución y la progresiva desregulación, en el contexto de un país sin producción propia, y con consumos crecientes de productos petrolíferos. Se cubren compañías tan emblemáticas como Campsa, Cepsa, Petromed/BP, ERT, Enpetrol y Rep...
    Ancho: 170 cm Largo: 240 cm Pes: 250 gr
    Disponible en breu
    24,00 €
  • Descripció

    • Encuadernació : ePub
    Describe los inicios de la industria, la creación del Monopolio, su evolución y la progresiva desregulación, en el contexto de un país sin producción propia, y con consumos crecientes de productos petrolíferos. Se cubren compañías tan emblemáticas como Campsa, Cepsa, Petromed/BP, ERT, Enpetrol y Repsol YPF, hoy en día la principal empresa española del sector y uno de los líderes internacionales. Los autores son historiadores o directivos del sector.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.