• INTRODUCCIÓN AL ANÁLISIS SENSORIAL DE LOS ALIMENTOS

    CASTRO MARTÍN, JUAN JOSÉ DE/SANCHO VALLS, JOSEP/BOTA PRIETO, ENRIC UNIVERSITAT DE BARCELONA Ref. 9788483380529 Ver otros productos del mismo autor
    Este libro ofrece los conceptos básicos y mínimos para iniciarse en el análisis sensorial de productos tan dispares como vinos, miel, aceite de oliva, quesos y embutidos, entre otros.
    Pes: 250 gr
    Disponible en breu
    22,50 €
  • Descripció

    • Encuadernació : MobilPocket
    • ISBN : 978-84-8338-052-9
    • Data d'edició : 01/01/1999
    • Any Edició : 1999
    • Idioma : Español, Castellano
    • Autors : CASTRO MARTÍN, JUAN JOSÉ DE/SANCHO VALLS, JOSEP/BOTA PRIETO, ENRIC
    • Nº de pàgines : 0
    Este libro ofrece los conceptos básicos y mínimos para iniciarse en el análisis sensorial de productos tan dispares como vinos, miel, aceite de oliva, quesos y embutidos, entre otros.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.