• SHERLOCK HOLMES Y CHARLES S. PEIRCE

    EL MÉTODO DE LA INVESTIGACIÓN

    THOMAS A. SEBEOK PAIDOS IBÉRICA, S.A. CIÈNCIES SOCIALS Ref. 9788475094472 Ver otros productos de la misma colección Ver otros productos del mismo autor
    Sherlock Holmes ha sido el detective más famoso de todos los tiempos. Charles Sanders Peirce, el intelectual norteamericano más polifacético y original: matemático, astrónomo, químico, topógrafo, sociólogo… y semiótico. Ambos, según los autores de este libro, tenían en común el método de investigaci...
    Ancho: 135 cm Largo: 220 cm Pes: 130 gr
    Disponible en breu
    7,81 €
  • Descripció

    • Encuadernació : MobilPocket
    Sherlock Holmes ha sido el detective más famoso de todos los tiempos. Charles Sanders Peirce, el intelectual norteamericano más polifacético y original: matemático, astrónomo, químico, topógrafo, sociólogo… y semiótico. Ambos, según los autores de este libro, tenían en común el método de investigación. Compartían la confianza en un sistema de razonamiento distinto de la inducción y la deducción, que normalmente se conoce con el nombre de , pero que está en la base de los procesos semióticos y de la investigación detectivesca.
    Este libro es el resultado de la yuxtaposición entre Holmes y Peirce y constituye una excelente introducción al método semiótico y, en concreto, al pensamiento de uno de sus pensadores, Pierce.
    Se perfilan en él los rasgos fundamentales de un ambiente intelectual que paulatinamente se va abriendo paso entre las ciencias sociales de hoy día.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.