• INVESTIGACIÓN CUALITATIVA I

    RETOS E INTERROGANTES: MÉTODOS

    PÉREZ SERRANO, GLORIA LA MURALLA Ref. 9788471336286 Ver otros productos de la misma colección Ver otros productos del mismo autor
    Índice (Extracto): Prólogo por Marco Antonio R. Dias. -I. Modelos cuantitativo versus cualitativo: 1. Modelos o paradigmas de análisis de la realidad. Implicaciones metodológicas: El modelo o paradigma racionalista-cuantitativo. El modelo o enfoque naturalista o cuantitativo. El modelo sociocrítico....
    Ancho: 150 cm Largo: 215 cm Pes: 320 gr
    Disponible en breu
    10,22 €
  • Descripció

    • Encuadernació : MobilPocket
    Índice (Extracto): Prólogo por Marco Antonio R. Dias. -I. Modelos cuantitativo versus cualitativo: 1. Modelos o paradigmas de análisis de la realidad. Implicaciones metodológicas: El modelo o paradigma racionalista-cuantitativo. El modelo o enfoque naturalista o cuantitativo. El modelo sociocrítico. 2. La investigación cualitativa: problemas y posibilidades. -II. Métodos de investigación cualitativa. 3. El método del estudio de casos. Aplicaciones prácticas. 4. La investigación-acción. 5. Glosario. Bibliografía.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.