• DIFICULTADES GRAMATICALES DE LA TRADUCCIÓN AL FRANCÉS

    MARÍA NIEVES POZAS ORTEGA/GUY ROCHEL ARIEL Ref. 9788434481206 Ver otros productos de la misma colección Ver otros productos del mismo autor
    Este libro está especialmente dirigido a alumnos universitarios de Traducción e Interpretación o de Filología Francesa. También será útil en los últimos años de las Escuelas Oficiales de Idiomas y en todos los centros de enseñanza en los cuales se estudia el francés a un nivel avanzado.
    Ancho: 180 cm Largo: 240 cm Pes: 513 gr
    Disponible en breu
    18,90 €
  • Descripció

    • Encuadernació : ALTRES
    • ISBN : 978-84-344-8120-6
    • Data d'edició : 01/10/2001
    • Any Edició : 2001
    • Autors : MARÍA NIEVES POZAS ORTEGA/GUY ROCHEL
    • Nº de pàgines : 264
    • Col·lecció : ARIEL LETRAS
    Este libro está especialmente dirigido a alumnos universitarios de Traducción e Interpretación o de Filología Francesa. También será útil en los últimos años de las Escuelas Oficiales de Idiomas y en todos los centros de enseñanza en los cuales se estudia el francés a un nivel avanzado.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.