• MAGIA Y SUPERSTICIÓN

    VARIOS AUTORES CLAN CIÈNCIES SOCIALS Ref. 9788489142923 Ver otros productos del mismo autor
    La psicología y la sensibilidad de los pueblos se mide por sus creencias. Los santos, la magia y las supersticiones todavía tienen influencia en un numero considerable de los habitantes del pueblo marroquí. Ellos han encontrado refugio en algunas prácticas, que desde el punto de vista de la ciencia,...
    Ancho: 170 cm Largo: 240 cm Pes: 250 gr
    Disponible en breu
    18,00 €
  • Descripció

    • Encuadernació : ALTRES
    La psicología y la sensibilidad de los pueblos se mide por sus creencias. Los santos, la magia y las supersticiones todavía tienen influencia en un numero considerable de los habitantes del pueblo marroquí. Ellos han encontrado refugio en algunas prácticas, que desde el punto de vista de la ciencia, son irracionales, pero que les han servido para explicar fenómenos y hechos que perturban su serenidad y hasta amenazan su existencia.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.