• HISTORIA DE LA FILOSOFÍA OCCIDENTAL II

    BERTRAND RUSSELL AUSTRAL Ref. 9788467036008 Ver otros productos de la misma colección Ver otros productos del mismo autor
    En este segundo tomo, Bertrand Russell completa el análisis de la filosofía medieval con el estudio de los escolásticos y traza una panorámica en profundidad de la filosofía renacentista y la trayectoria de los principales filósofos del mundo moderno desde la Reforma protestante hasta el siglo XX.
    Ancho: 125 cm Largo: 190 cm Pes: 360 gr
    Disponible en breu
    14,95 €
  • Descripció

    • Encuadernació : MobilPocket
    • ISBN : 978-84-670-3600-8
    • Data d'edició : 01/01/1901
    • Any Edició : 1901
    • Idioma : Español, Castellano
    • Autors : BERTRAND RUSSELL
    • Traductors : JULIO GÓMEZ DE LA SERNA/ANTONIO DORTA MARTÍN
    • Nº de pàgines : 560
    • Col·lecció : CONTEMPORÁNEA
    • Nº de col·lecció : 1
    En este segundo tomo, Bertrand Russell completa el análisis de la filosofía medieval con el estudio de los escolásticos y traza una panorámica en profundidad de la filosofía renacentista y la trayectoria de los principales filósofos del mundo moderno desde la Reforma protestante hasta el siglo XX.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.