• TEORÍA SOCIOLÓGICA MODERNA

    2ª EDICIÓN

    SALVADOR GINER ARIEL CIÈNCIES SOCIALS Ref. 9788434413498 Ver otros productos de la misma colección Ver otros productos del mismo autor
    Veinte profesores universitarios, coordinados por el catedrático Salvador Giner, aportan una visión contrastada de las teorías sociológicas en las que están especializados. En este volumen, que completa Teoría sociológica clásica, se analizan las teorías que han marcado el siglo XX: el estructuralis...
    Ancho: 158 cm Largo: 239 cm Pes: 1045 gr
    Disponible en breu
    42,00 €
  • Descripció

    • Encuadernació : ALTRES
    Veinte profesores universitarios, coordinados por el catedrático Salvador Giner, aportan una visión contrastada de las teorías sociológicas en las que están especializados. En este volumen, que completa Teoría sociológica clásica, se analizan las teorías que han marcado el siglo XX: el estructuralismo, el marxismo analítico, la sociología de la cultura o la macrosociología.

     El rigor y la metodología del equipo dirigido por Salvador Giner logran cumplir el reto de completar un panorama riguroso de una ciencia tan rica y atractiva como el tiempo presente que analiza. 

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.