• ¡YA BASTA!

    CÓMO ENCAJAR CRÍTICAS Y CÓMO HACERLAS

    BERCKHAN , BARBARA RBA LIBROS S.A. Ref. 9788490062234 Ver otros productos de la misma colección Ver otros productos del mismo autor
    Hacer o recibir críticas es inevitable y, a menudo, muy desagradable. Tal vez por ello cotidianamentepreferimos andar chismorreando a espaldas de los demás, en vez de esforzarnos por proporcionar una valoración objetiva.A veces incluso explotamos en un momento dado y somos incapaces de ser objetivos...
    Ancho: 140 cm Largo: 213 cm Pes: 275 gr
    Descatalogat
    16,00 €
  • Descripció

    • Encuadernació : MobilPocket
    • ISBN : 978-84-9006-223-4
    • Data d'edició : 01/05/2012
    • Any Edició : 2012
    • Idioma : Español, Castellano
    • Autors : BERCKHAN , BARBARA
    • Traductors : ALBACAR MORGO, MAR
    • Nº de pàgines : 192
    • Col·lecció : VARIOS RBA
    Hacer o recibir críticas es inevitable y, a menudo, muy desagradable. Tal vez por ello cotidianamente
    preferimos andar chismorreando a espaldas de los demás, en vez de esforzarnos por proporcionar una valoración objetiva.
    A veces incluso explotamos en un momento dado y somos incapaces de ser objetivos. Pero parecemos preferir todo esto a
    exponernos a una crítica. Sin duda, para la mayoría de nosotros la crítica es un asunto delicado. A menudo no sabemos
    cómo decirle a alguien, ni en el trabajo ni en la vida privada, que hay algo de él que nos molesta. Y viceversa, no
    siempre los demás nos adoran, de modo que a menudo nos toca encajar alguna crítica.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.