• ESTRUCTURA SOCIAL CONTEMPORÁNEA

    LAS CLASES SOCIALES EN LOS PAÍSES INDUSTRIALIZADOS

    FEITO ALONSO, RAFAEL SIGLO XXI DE ESPAÑA EDITORES, SOCIOLOGIA DE LA COMUNICACIÓ Ref. 9788432308987 Ver otros productos de la misma colección Ver otros productos del mismo autor
    El concepto de clase ha sido el principal instrumento que ha utilizado la sociología para explicar las desigualdades sociales. No obstante, a pesar de las continuas referencias a este concepto, la sociología clásica -lo que es especialmente clamoroso en el caso de Marx- no terminó de elaborar una de...
    Ancho: 135 cm Largo: 210 cm Pes: 300 gr
    Descatalogat
    14,42 €
  • Descripció

    • Encuadernació : ALTRES
    • ISBN : 978-84-323-0898-7
    • Idioma : Español, Castellano
    • Autors : FEITO ALONSO, RAFAEL
    • Ilustradors : ARJONA, PEDRO
    • Nº de pàgines : 264
    • Col·lecció : SOCIOLOGÍA Y POLÍTICA
    El concepto de clase ha sido el principal instrumento que ha utilizado la sociología para explicar las desigualdades sociales. No obstante, a pesar de las continuas referencias a este concepto, la sociología clásica -lo que es especialmente clamoroso en el caso de Marx- no terminó de elaborar una definición acabada de este término.

    Sin embargo, las aproximaciones teóricas y empíricas actuales más importantes están ancladas en las aportaciones de Marx -lo que ocurre con Poulantzas y Wright- y de Weber -como sucede con Dahrendorf, Parkin, Giddens y Goldthorpe. En esta obra se analiza, desde un punto de vista estructural, la evolución del concepto de clases, los debates actuales, la obsolescencia o la vigencia de las clases, los estudios realizados en España y la movilidad social.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.