• INTRODUCCIÓN AL NUEVO DERECHO DEL TRABAJO

    JOSÉ LUIS MONEREO PÉREZ TIRANT LO BLANCH Ref. 9788480023252 Ver otros productos del mismo autor
    Su objetivo es doble: Primero, se expone y analiza la situación del Derecho del Trabajo y de las políticas laborales en el marco del Estado Social, poniendo de manifiesto los aspectos jurídicos y políticos que configuran el Derecho del Trabajo moderno en los paises desarrollados, con particu...
    Pes: 250 gr
    Disponible en breu
    23,44 €
  • Descripció

    • Encuadernació : ALTRES
    Su objetivo es doble: Primero, se expone y analiza la situación del Derecho del Trabajo y de las políticas laborales en el marco del Estado Social, poniendo de manifiesto los aspectos jurídicos y políticos que configuran el Derecho del Trabajo moderno en los paises desarrollados, con particular referencia a España. Aborda, en segundo lugar, los problemas teóricos y prácticos que plantea la aplicación y el conocimiento científico del Derecho del Trabajo desde la perspectiva normativa y desde el punto de vista de la política jurídica, en un contexto caracterizado por los cambios estructurales y por la incertidumbre de las ciencias sociales y jurídicas.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.