• LA LESIÓN EXTRACONTRACTUAL DEL CRÉDITO

    ÁNGELA FERNÁNDEZ ARÉVALO TIRANT LO BLANCH Ref. 9788480023511 Ver otros productos del mismo autor
    La presente obra se divide en los siguientes capítulos: 1. Configuración dogmática de la Tutela Aquiliana. 2. Hipótesis de lesión del derecho de crédito imputable a tercero sonsistente en la pérdida de la cosa debida al acreedor. 3. Hipótesis de lesión del derecho de crédito imputable a tercero ...
    Pes: 250 gr
    Disponible en breu
    23,44 €
  • Descripció

    • Encuadernació : ALTRES
    La presente obra se divide en los siguientes capítulos: 1. Configuración dogmática de la Tutela Aquiliana. 2. Hipótesis de lesión del derecho de crédito imputable a tercero sonsistente en la pérdida de la cosa debida al acreedor. 3. Hipótesis de lesión del derecho de crédito imputable a tercero consistente en la insatisfacción por muerte o lesiones. 4. Hipótesis de lesión del derecho de crédito consecuencia de un acto o negocio de tercero que incide sobre la posición jurídica del acreedor. 5. Hipótesis de lesión del derecho de crédito con la concurrencia de responsabilidades del deudor y del Tercero. 6. Desenvolvimiento de la fórmula de responsabilidad extracontractual en las hipótesis de lesión del crédito por un tercero.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.