• MITO, INTERPRETACIÓN Y CULTURA

    APROXIMACIÓN A LA LOGOMÍTICA

    DUCH ÁLVAREZ, LLUÍS HERDER SOCIOLOGIA DE LA COMUNICACIÓ Ref. 9788425420351 Ver otros productos del mismo autor
    Mito, interpretación y cultura, además de ser una lectura ineludible como estado de la cuestión sobre la problemática del mito y sus aspectos histórico-culturales, tiene la virtud de hablar del hombre y la naturaleza de crisis que lo acompaña. Pero sobre todo es una reflexión sobre las condiciones e...
    Dimensions: 216 x 141 x 32 cm Pes: 670 gr
    Disponible en breu
    25,24 €
  • Descripció

    • Encuadernació : ALTRES
    • ISBN : 978-84-254-2035-1
    • Data d'edició : 01/12/2002
    • Any Edició : 2002
    • Idioma : Español, Castellano
    • Autors : DUCH ÁLVAREZ, LLUÍS
    • Traductors : BABÍ I POCA, FRANCESCA/CÍA LAMANA, DOMINGO
    • Nº de pàgines : 544
    Mito, interpretación y cultura, además de ser una lectura ineludible como estado de la cuestión sobre la problemática del mito y sus aspectos histórico-culturales, tiene la virtud de hablar del hombre y la naturaleza de crisis que lo acompaña. Pero sobre todo es una reflexión sobre las condiciones epistemológicas del hombre moderno y de su capacidad de expresión a través y más allá del lenguaje.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.