• SOCIOLOGÍA DE EUROPA OCCIDENTAL

    MENDRAS, HENRI ALIANZA EDITORIAL Ref. 9788420679457 Ver otros productos de la misma colección Ver otros productos del mismo autor
    Europa occidental se articula en torno a cuatro ejes: el individualismo evangélico y romano, la nación, el capitalismo y la democracia o, más exactamente, el gobierno de la mayoría. Estos cuatro elementos definen un modelo que explica las grandes instituciones y estructuras europeas: la religión y e...
    Dimensions: 200 x 130 x 20 cm Pes: 336 gr
    Disponible en breu
    17,75 €
  • Descripció

    • Encuadernació : ALTRES
    Europa occidental se articula en torno a cuatro ejes: el individualismo evangélico y romano, la nación, el capitalismo y la democracia o, más exactamente, el gobierno de la mayoría. Estos cuatro elementos definen un modelo que explica las grandes instituciones y estructuras europeas: la religión y el sistema de valores, las jerarquías y categorías sociales, la familia y el parentesco, y el Estado y el capitalismo. En el presente libro Henri Mendras analiza pormenorizadamente estas instituciones y estructuras en su historia y su proyección futura, contrastando sus diferencias y semejanzas en los distintos países en Europa occidental.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.