• TEORÍA DE LA CLASE OCIOSA

    VEBLEN, THORSTEIN ALIANZA EDITORIAL Ref. 9788420656465 Ver otros productos de la misma colección Ver otros productos del mismo autor
    Agudo y polémico economista y crítico social, THORSTEIN VEBLEN (1857-1929) dejó un amplio legado de sociología y antropología cultural indispensablepara conocer un aspecto importante del alma colectiva de las nuevas sociedades opulentas surgidas como consecuencia de la revolución industrial. Su TEOR...
    Dimensions: 175 x 110 x 22 cm Pes: 286 gr
    Disponible en breu
    8,80 €
  • Descripció

    • Encuadernació : MobilPocket
    Agudo y polémico economista y crítico social, THORSTEIN VEBLEN (1857-1929) dejó un amplio legado de sociología y antropología cultural indispensable
    para conocer un aspecto importante del alma colectiva de las nuevas sociedades opulentas surgidas como consecuencia de la revolución industrial. Su TEORÍA DE
    LA CLASE OCIOSA es un original trabajo en el que analiza crítica y casi satíricamente los mecanismos que llevan a una determinada clase social a apropiarse del
    ocio y entregarse al consumo exacerbado, consumo que cumple una función social fundamental en la reproducción económica y en la reproducción simbólica a
    través de la emulación, que incentiva el consumo de las otras clases. Aunque publicada en 1899, muchos de los análisis y observaciones de esta obra de Veblen
    ­prologada y traducida por Carlos Mellizo­ mantienen, teniendo en cuenta y asumiendo las inevitables metamorfosis que ha llevado aparejadas el siglo xx, una
    desazonadora vigencia.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.