• DON QUIJOTE, DEL LIBRO AL MITO

    JEAN CANAVAGGIO ESPASA CALPE CIÈNCIES SOCIALS Ref. 9788467020830 Ver otros productos de la misma colección Ver otros productos del mismo autor
    Jean Canavaggio traza en esta obra un perfil novedoso del Quijote para demostrar su influencia universal a través de sus incontables versiones en diferentes soportes: teatro, ópera, ballet, música, cine, televisión. También analiza los motivos por los que la parábola épica más leída en el mundo se h...
    Ancho: 150 cm Largo: 220 cm Pes: 715 gr
    Disponible en breu
    25,90 €
  • Descripció

    • Encuadernació : ALTRES
    Jean Canavaggio traza en esta obra un perfil novedoso del Quijote para demostrar su influencia universal a través de sus incontables versiones en diferentes soportes: teatro, ópera, ballet, música, cine, televisión. También analiza los motivos por los que la parábola épica más leída en el mundo se ha convertido en referencia incontestable de la novela moderna, y en qué medida Dickens, Dostoievski, Flaubert, Kafka y Melville son deudores de Don Quijote.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.