• MERCATS DE BARCELONA

    TOLRÀ MABILON, JORDI ANGLE EDITORIAL SOCIOLOGIA DE LA COMUNICACIÓ Ref. 9788496521797 Ver otros productos del mismo autor
    Mercats de Barcelona ofereix una mirada nova i personal dels mercats de la ciutat, uns espais de relació i de comunicació ciutadana d'arrels històriques.El llibre arranca amb una mirada àmplia que reflexa la tradició dels mercats de Barcelona, un patrimoni viu d'arrels històriques, amb els projectes...
    Ancho: 240 cm Largo: 300 cm Pes: 250 gr
    Disponible en breu
    29,00 €
  • Descripció

    • Encuadernació : ePub
    • ISBN : 978-84-96521-79-7
    • Data d'edició : 01/04/2007
    • Any Edició : 2007
    • Idioma : Catalán
    • Autors : TOLRÀ MABILON, JORDI
    • Nº de pàgines : 248
    Mercats de Barcelona ofereix una mirada nova i personal dels mercats de la ciutat, uns espais de relació i de comunicació ciutadana d'arrels històriques.




    El llibre arranca amb una mirada àmplia que reflexa la tradició dels mercats de Barcelona, un patrimoni viu d'arrels històriques, amb els projectes d'Ildefons Cerdà i de l'alcalde Rius i Taulet, la influència de Gaudí i la modernització dels seus espais, les sales de venda i altres elements singulars.

    Mercats de Barcelona retrata l'alegria del mercat urbà i els seus oficis en un capítol dedicat als productes i a l'atenció al client: les denominacions i especialitats; el tracte dels productes des que arriben fins que se'n van; les feines del mercat. Es fa un recorregut inèdit ple de colors i sabors pels enciams d'en Soley, el bacallà modern d'en Masclans, el marisc d'en Gil, la fruita Juny, la carn Olivella... així com pels productes vinguts d'arreu dels cinc continents.





    Jordi Tolrà i Mabilon

    Nascut a Yverdon (Suïssa) l'any 1963, ha estudiat Història a la UAB i ha treballat com a periodista des dels 21 anys. Actualment és el Cap de Comunicació de l'Institut Municipals de Mercats de Barcelona (IMMB) de l'Ajuntament de Barcelona. Com a redactor d'informació general ha treballat en diversos mitjans i posteriorment, ha estat iniciador i responsable de l'organització dels programes socials i de voluntariat de la UAB, i primer director de la Fundació Autònoma Solidària (FAS). Ha publicat diversos llibres, entre ells Refugiats als Balcans: una experiència de voluntariat univetsitari; El mediador d'integració social i Objecció de Consciència: la revolta pacifista.



    Gabriel Cazado


    Nascut a Buenos Aires el 1967, és fotògraf professional des de fa vint anys. Va començar la seva carrera a Jerusalem Oriental on treballà per diverses agències internacionals. De l'Orient Mitjà va passar a França, Anglaterra i a l'Argentina. Actualment col·labora amb els ajuntaments de Barcelona i de l'Hospitalet i també amb la Cambra de Comerç de Barcelona. Publica en mitjans de comunicació nacionals i publicacions diverses a banda de rebre encàrrecs professionals de diverses empreses privades.



    Web
    sobre els mercats de Barcelona


Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.