• CÓMO ELABORAR UN PROYECTO DE INVESTIGACIÓN SOCIAL

    RUIZ OLABUÉNAGA, JOSÉ I./ARISTEGUI, IRATXE/MELGOSA, LEIRE UNIVERSIDAD DE DEUSTO CIÈNCIES SOCIALS Ref. 9788474855470 Ver otros productos de la misma colección Ver otros productos del mismo autor
    La presentación de un Proyecto de Investigación es un acto un tanto rutinario y estandarizado en toda investigación, pero no por ello, es menos importante. Requiere y exige una serie de datos que deben exponerse con claridad, con profundidad y con precisión. La valoración de un proyecto se hace, pre...
    Ancho: 150 cm Largo: 220 cm Pes: 250 gr
    Disponible en breu
    7,50 €
  • Descripció

    • Encuadernació : MobilPocket
    La presentación de un Proyecto de Investigación es un acto un tanto rutinario y estandarizado en toda investigación, pero no por ello, es menos importante. Requiere y exige una serie de datos que deben exponerse con claridad, con profundidad y con precisión. La valoración de un proyecto se hace, precisamente, en función de la claridad con la que se expone qué es lo que se pretende investigar, en función de la profundidad con la que se aborda el tema, y, finalmente, en función de la exactitud con la que se describen las técnicas y la metodología a seguir. En este trabajo se trata de dar respuesta a las distintas preguntas y dudas que pueden surgir a lo largo de una investigación.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.