• LA SEGUNDA REVOLUCIÓN CHINA

    EUGENIO BREGOLAT DESTINO CIÈNCIES SOCIALS Ref. 9788423340385 Ver otros productos de la misma colección Ver otros productos del mismo autor
    Análisis de la realidad china por quién fuera embajador español en ese país entre los años 1987 y 2003, etapa plagada de acontecimientos de primera magnitud, entre ellos la revuelta y matanza de la plaza de Tiananmen. Bregolat es un testigo inteligente y agudo de los cambios experimentados por una ...
    Ancho: 125 cm Largo: 190 cm Pes: 304 gr
    Disponible en breu
    8,95 €
  • Descripció

    • Encuadernació : MobilPocket
    Análisis de la realidad china por quién fuera embajador español en ese país entre los años 1987 y 2003, etapa plagada de acontecimientos de primera magnitud, entre ellos la revuelta y matanza de la plaza de Tiananmen. Bregolat es un testigo inteligente y agudo de los cambios experimentados por una sociedad llamada a ocupar un lugar decisivo en el orden mundial.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.