• SABORES DE LA INDIA. 76 RECETAS DE COCINA

    BALAKRISHNAN, MANJULA MIRAGUANO Ref. 9788478133727 Ver otros productos de la misma colección Ver otros productos del mismo autor
    Las recetas de este libro, sin perder sus raices tradicionales, se presentan adaptadas, en cuanto a ingredientes y preparación, a los gustos occidentales, permitiéndonos conocer una cultura culinaria antigua y de solera pero, sobre todo, original, con platos que sorprenden por su combinación barroca...
    Ancho: 130 cm Largo: 190 cm Pes: 250 gr
    Disponible en breu
    12,00 €
  • Descripció

    • Encuadernació : ALTRES
    Las recetas de este libro, sin perder sus raices tradicionales, se presentan adaptadas, en cuanto a ingredientes y preparación, a los gustos occidentales, permitiéndonos conocer una cultura culinaria antigua y de solera pero, sobre todo, original, con platos que sorprenden por su combinación barroca de sabores y por su estética presentación, así como por unos altos valores nutricionales y una gran digestibilidad. No es extraño que la cocina india sea la tercera en popularidad en el mundo.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.