• BIBLIOTECA DE LOS EXPERIMENTOS. TOMO II

    EXPERIMENTOS Y HECHOS CIENTÍFICOS.

    DAVID GLOVER GAVIOTA Ref. 9788424119829 Ver otros productos de la misma colección Ver otros productos del mismo autor
    En este volumen descubrirás quién inventó el primer motor eléctrico, cómo viaja el sonido a través del aire, qué es más ligero que el aire, de qué están hechos los diferentes materiales; y aprenderás a imantar una aguja, construir un periscopio, fabricar el rotor de un helicóptero, reciclar la basur...
    Ancho: 220 cm Largo: 250 cm Pes: 250 gr
    Disponible en breu
    15,50 €
  • Descripció

    • Encuadernació : ePub
    En este volumen descubrirás quién inventó el primer motor eléctrico, cómo viaja el sonido a través del aire, qué es más ligero que el aire, de qué están hechos los diferentes materiales; y aprenderás a imantar una aguja, construir un periscopio, fabricar el rotor de un helicóptero, reciclar la basura y mucho más...

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.