• DIEZ GRANDES ECONOMISTAS: DE MARX A KEYNES

    SCHUMPETER, JOSEPH A. ALIANZA EDITORIAL Ref. 9788420610788 Ver otros productos de la misma colección Ver otros productos del mismo autor
    Los esbozos biográficos, los resúmenes de pensamiento y la valoración crítica de los Diez grandes economistas estudiados en esta obra constituyen una atractiva introducción a la historia de la teoría económica. El libro comienza con el estudio de la obra de Karl Marx y prosigue con la de Böhm-Bawerk...
    Dimensions: 180 x 110 x 30 cm Pes: 274 gr
    Disponible en breu
    10,35 €
  • Descripció

    • Encuadernació : MobilPocket
    Los esbozos biográficos, los resúmenes de pensamiento y la valoración crítica de los Diez grandes economistas estudiados en esta obra constituyen una atractiva introducción a la historia de la teoría económica. El libro comienza con el estudio de la obra de Karl Marx y prosigue con la de Böhm-Bawerk, Walras, Menger, Marshall, Pareto, Taussing, Fisher, Mitchell y Keynes.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.