• PÚBLICO Y PRIVADO EN EL MERCADO DE TRABAJO DE LOS NOVENTA

    LECCIÓN INAUGURAL CURSO 94-95

    RODRÍGUEZ-PIÑERO ROYO, MIGUEL C. UNIVERSIDAD DE HUELVA Ref. 9788488751034 Ver otros productos de la misma colección Ver otros productos del mismo autor
    Este trabajo analiza la coexistencia de mecanismos de intervención públicos y privados en el mercado de trabajo, especialmente en relación al marco jurídico vigente tras la reforma laboral de 1993, y con referencias al Derecho Internacional y Comunitario en la materia. Agencias de colocación y empre...
    Ancho: 150 cm Largo: 210 cm Pes: 250 gr
    Disponible en breu
    6,01 €
  • Descripció

    • Encuadernació : ALTRES
    Este trabajo analiza la coexistencia de mecanismos de intervención públicos y privados en el mercado de trabajo, especialmente en relación al marco jurídico vigente tras la reforma laboral de 1993, y con referencias al Derecho Internacional y Comunitario en la materia. Agencias de colocación y empresas de trabajo temporal, pero también agencias de outplacement, head-hunters, centros de negocios y otras figuras contractuales de reciente aparición son analizadas.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.