• DERECHO DE PATENTES E INVESTIGACIÓN CIENTÍFICA

    SOFÍA FERNÁNDEZ DE CÓRDOBA TIRANT LO BLANCH ECONOMIA Ref. 9788480023023 Ver otros productos del mismo autor
    El presente libro recoge las siguientes partes: I.- Introducción, II.- La protección por patente de los resultados de la investigación científica y su alcance, III.- Las invenciones laborales: especialidades de las invenciones universitarias, IV.- Efectos del fomento público y privado de la investig...
    Pes: 250 gr
    Disponible en breu
    29,45 €
  • Descripció

    • Encuadernació : ALTRES
    El presente libro recoge las siguientes partes: I.- Introducción, II.- La protección por patente de los resultados de la investigación científica y su alcance, III.- Las invenciones laborales: especialidades de las invenciones universitarias, IV.- Efectos del fomento público y privado de la investigación sobre la atribución y comercialización de los resultados de la investigación científica.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.