• LA GESTIÓN EN UN TIEMPO DE GRANDES CAMBIOS

    DRUCKER, PETER F. EDHASA ECONOMIA Ref. 9788435014519 Ver otros productos de la misma colección Ver otros productos del mismo autor
    La gestión del cambio es una preocupación fundamental en el pensamiento económico de los años noventa. Drucker propone en estos ensayos originales y artículos una serie de relevantes consideraciones sobre esta cuestión.
    Ancho: 125 cm Largo: 195 cm Pes: 320 gr
    Disponible en breu
    17,88 €
  • Descripció

    • Encuadernació : MobilPocket
    • ISBN : 978-84-350-1451-9
    • Data d'edició : 01/03/1996
    • Any Edició : 1996
    • Idioma : Español, Castellano
    • Autors : DRUCKER, PETER F.
    • Traductors : MERINO, ISABEL
    • Nº de pàgines : 304
    • Col·lecció : PRESPECTIVAS
    La gestión del cambio es una preocupación fundamental en el pensamiento económico de los años noventa. Drucker propone en estos ensayos originales y artículos una serie de relevantes consideraciones sobre esta cuestión.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.