• ORÍGENES Y CAUSAS DE LA CRISIS DE COMPETITIVIDAD

    SOLUCIONES PARA SUPERARLA

    GARCÍA GONZÁLEZ, SANTIAGO UNIVERSIDAD DE HUELVA Ref. 9788488751294 Ver otros productos de la misma colección Ver otros productos del mismo autor
    Se pone de manifiesto un abanico de condicionantes y posibles medidas correctoras de la crisis, una completa visión que cubre todo el espectro económico-social, que además se enriquece con el tratamiento macro y microeconómico por técnicos universitarios en la materia, todo ello en el ámbito de la e...
    Ancho: 130 cm Largo: 210 cm Pes: 250 gr
    Disponible en breu
    12,02 €
  • Descripció

    • Encuadernació : ALTRES
    • ISBN : 978-84-88751-29-4
    • Data d'edició : 01/01/1996
    • Any Edició : 1996
    • Idioma : Español, Castellano
    • Autors : GARCÍA GONZÁLEZ, SANTIAGO
    • Nº de pàgines : 286
    • Col·lecció : COLLECTANEA
    • Nº de col·lecció : 3
    Se pone de manifiesto un abanico de condicionantes y posibles medidas correctoras de la crisis, una completa visión que cubre todo el espectro económico-social, que además se enriquece con el tratamiento macro y microeconómico por técnicos universitarios en la materia, todo ello en el ámbito de la economía general y en el de Huelva en particular.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.