• LA ECONOMÍA DE MERCADO

    ALBARRACÍN, DANIEL TROTTA, S.A. ECONOMIA Ref. 9788481640038 Ver otros productos de la misma colección Ver otros productos del mismo autor
    El fracaso del llamado «socialismo real» ha desencadenado una ofensiva ideológica a favor de la economía de mercado y de descrédito del socialismo. Levantar una empalizada contra la ola de liberalismo y revitalizar el pensamiento de la izquierda es una tarea que sólo puede llevarse a cabo con la fir...
    Ancho: 145 cm Largo: 230 cm Pes: 380 gr
    Descatalogat
    11,50 €
  • Descripció

    • Encuadernació : MobilPocket
    • ISBN : 978-84-8164-003-8
    • Data d'edició : 01/04/1994
    • Any Edició : 1994
    • Idioma : Español, Castellano
    • Autors : ALBARRACÍN, DANIEL
    • Nº de pàgines : 288
    • Col·lecció : ESTRUCTURAS Y PROCESOS. CIENCIAS SOCIALE
    El fracaso del llamado «socialismo real» ha desencadenado una ofensiva ideológica a favor de la economía de mercado y de descrédito del socialismo. Levantar una empalizada contra la ola de liberalismo y revitalizar el pensamiento de la izquierda es una tarea que sólo puede llevarse a cabo con la firme convicción de que la economía de mercado es un modo de producción histórico que dista de ser el único posible para organizar la sociedad.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.