• LA ERA DE LA PERPLEJIDAD. UNA REFLEXIÓN EN TORNO A POSTMODERNIDAD Y EMPRESA

    UNA REFLEXIÓN EN TORNO A POSTMODERNIDAD Y EMPRESA

    MARTÍN VALERO, V. PUBLICACIONES UNIVERSITAD DE A ECONOMIA Ref. 9788479087708 Ver otros productos del mismo autor
    En esta obra se analiza el fenómeno del drástico acortamiento de la vida laboral, como resultado de las rigurosas —y con frecuencia desconcertantes— políticas de reestructuración de plantillas. El autor intenta, ante todo, encajar la pieza de lo empresarial en el confuso puzle de la sumamente flexib...
    Ancho: 170 cm Largo: 240 cm Pes: 250 gr
    Disponible en breu
    26,00 €
  • Descripció

    • Encuadernació : MobilPocket
    En esta obra se analiza el fenómeno del drástico acortamiento de la vida laboral, como resultado de las rigurosas —y con frecuencia desconcertantes— políticas de reestructuración de plantillas. El autor intenta, ante todo, encajar la pieza de lo empresarial en el confuso puzle de la sumamente flexible, impaciente y fragmentada sociedad postmoderna, que vive inmersa en lo que él llama la Era de la perplejidad. Es ésta la primera tentativa para explicar un fenómeno que sólo en apariencia es de naturaleza estrictamente económica, pero cuyas auténticas raíces hay que buscar en la profunda crisis histórica que vive Occidente.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.