• UNA NUEVA VISIÓN DEL LIDERAZGO

    SASHKIN, MARSHALL/Y OTROS CENTRO DE ESTUDIOS RAMON ARECE EMPRESA Ref. 9788480043496 Ver otros productos de la misma colección Ver otros productos del mismo autor
    Un formidable compendio de las teorías del liderazgo en el siglo XX, originadas a partir de las aportaciones de Burns, que ha supuesto una nueva forma de entender el liderazgo.Presenta las primeras aportaciones del liderazgo transformacional y la teoría del líder visionario.Sus tres características ...
    Ancho: 215 cm Largo: 280 cm Pes: 90 gr
    Descatalogat
    8,00 €
  • Descripció

    • Encuadernació : MobilPocket
    • ISBN : 978-84-8004-349-6
    • Data d'edició : 01/02/1999
    • Any Edició : 1999
    • Idioma : Español, Castellano
    • Autors : SASHKIN, MARSHALL/Y OTROS
    • Nº de pàgines : 24
    • Col·lecció : MANAGEMENT-HERRAMIENTAS GRH
    Un formidable compendio de las teorías del liderazgo en el siglo XX, originadas a partir de las aportaciones de Burns, que ha supuesto una nueva forma de entender el liderazgo.
    Presenta las primeras aportaciones del liderazgo transformacional y la teoría del líder visionario.
    Sus tres características (autoconfianza, poder y visión) y el papel del líder en la construcción de la nueva cultura, constituyen un buen cuaderno de trabajo para presentar con gancho el cuestionario El Líder Visionario.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.