• CÓMO HACER REALIDAD LA CALIDAD

    LABOVITZ, GEORGE/ROSANSKY, VICTOR/CHANG, YU SANG DIAZ DE SANTOS, S.A. Ref. 9788479782085 Ver otros productos del mismo autor
    INDICE: El mapa del camino hacia la excelencia. La trampade la transacción. Lo que antes era espontáneo. La calidad:la ventaja desleal. De no responsabilizarse del producto (caveat emptor) a crear asociaciones cliente-proveedor. El ingrediente mágico. El liderazgo de los saltos cualitativos demejora...
    Dimensions: 215 x 150 x 10 cm Pes: 280 gr
    Disponible en breu
    17,43 €
  • Descripció

    • Encuadernació : MobilPocket
    INDICE: El mapa del camino hacia la excelencia. La trampade la transacción. Lo que antes era espontáneo. La calidad:la ventaja desleal. De no responsabilizarse del producto (caveat emptor) a crear asociaciones cliente-proveedor. El ingrediente mágico. El liderazgo de los saltos cualitativos demejora (breakthrough) centrados en el cliente. Cambiar su mundo. Cómo puntuar su implantación de la GCT. El premio Deming y el Premio Baldridge. Los pilares de la calidad. CADE, etc.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.