• EVOLUCIÓN Y PARADIGMA DE LOS SISTEMAS DE INFORMACIÓN

    HACIA LA NORMALIZACIÓN DE LA GESTIÓN EMPRESARIAL

    MARTÍNEZ LÓPEZ, FRANCISCO J. UNIVERSIDAD DE HUELVA Ref. 9788488751980 Ver otros productos de la misma colección Ver otros productos del mismo autor
    Análisis de la evolución de los Sistemas de Información Empresariales (CPD, MIS, DSS, EIS e IRM) hacia los nuevos enunciados en el trabajo ?sistemas de información normalizados y planes generales de información?. Todo ello no sólo desde la óptica conceptual sino también empírica con la colaboración ...
    Ancho: 150 cm Largo: 210 cm Pes: 250 gr
    Disponible en breu
    6,01 €
  • Descripció

    • Encuadernació : ALTRES
    • Nº de col·lecció : 2
    • Col·lecció : LIBRO ELECTRÓNICO
    • Nº de pàgines : 16
    • Autors : MARTÍNEZ LÓPEZ, FRANCISCO J.
    • Idioma : Español, Castellano
    • Any Edició : 1995
    • Data d'edició : 01/01/1995
    • ISBN : 978-84-88751-98-0
    Análisis de la evolución de los Sistemas de Información Empresariales (CPD, MIS, DSS, EIS e IRM) hacia los nuevos enunciados en el trabajo ?sistemas de información normalizados y planes generales de información?. Todo ello no sólo desde la óptica conceptual sino también empírica con la colaboración de 360 empresas.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.