Pot oferir alguna cosa una parada de mercat a una multinacional amb problemes? La Mary Jane, una executiva d'aquesta empresa, descobrir224; que s237;, i no nom233;s una cosa, sin243; moltes. El departament del qual l'han nomenat cap 233;s temut i detestat per la resta de treballadors de l'empresa. Per qu232;? Perqu232; tot hi queda aturat o s'hi endarrereix. A m233;s, la gent que hi treballa sempre fa la impressi243; que estigui de mal humor i no gaire interessada a fer b233; la seva feina.
En canvi, en Lonnie i els altres peixaters no nom233;s sembla que s'ho passen d'all242; m233;s b233;, sin243; que, a m233;s, els seus clients estan encantats i la seva parada de peix 233;s la que t233; m233;s 232;xit de tot el mercat. La Mary Jane segueix els consells d'en Lonnie i aconsegueix de motivar el personal del seu departament, que aix237; deixa de ser un 171;abocador d'energia t242;xica187;, tal com l'havia batejat el gerent de l'empresa.
La hist242;ria que explica Fish! i els principis que s'hi exposen ens ensenyen com renovar l'inter232;s dels empleats que fan feines administratives, de tipus log237;stic i de suport als departaments de l'empresa considerats m233;s importants. Els autors coneixen la profunda necessitat que tots tenim de sentir que el que fem importa i de gaudir de la nostra feina.
Si desitges aclarir el que penses i sents en relaci243; amb la teva feina, aquest llibre et ser224; de molta utilitat, i si en segueixes els consells, descobrir224;s que la teva vida laboral et pot omplir de satisfacci243; i alegria.