• EL LIBRO ROJO DE LAS MARCAS

    CÓMO CONSTRUIR MARCAS DE ÉXITO

    BASSAT,LUIS RANDOM HOUSE Ref. 9788483460382 Ver otros productos de la misma colección Ver otros productos del mismo autor
    Famoso y exitoso publicista, en esta obra el autor ofrece una completa guía para diseñadores, empresarios y políticos. Y para todos aquellos interesados en comprender cómo un producto -también un nombre- puede convertirse en marca reconocible y resonante.
    Dimensions: 190 x 125 x 15 cm Pes: 200 gr
    Disponible en breu
    8,95 €
  • Descripció

    • Encuadernació : ALTRES
    • ISBN : 978-84-8346-038-2
    • Data d'edició : 01/07/2006
    • Any Edició : 2006
    • Idioma : Español, Castellano
    • Autors : BASSAT,LUIS
    • Nº de pàgines : 224
    • Col·lecció : BEST SELLER
    • Nº de col·lecció : 026200
    Famoso y exitoso publicista, en esta obra el autor ofrece una completa guía para diseñadores, empresarios y políticos. Y para todos aquellos interesados en comprender cómo un producto -también un nombre- puede convertirse en marca reconocible y resonante.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.