• NO ES POR EL CAFÉ

    BEHAR, HOWARD URANO EMPRESA Ref. 9788492452033 Ver otros productos de la misma colección Ver otros productos del mismo autor
    El crecimiento de la cadena Starbucks ha sido uno de los m225;s espectaculares de las 250;ltimas d233;cadas. Lo m225;s sorprendente es que su 233;xito no se basa s243;lo en la calidad del caf233; que sirven, sino que responde a la aplicaci243;n de diez principios que son igualmente 250;tiles para ap...
    Pes: 256 gr
    Disponible en breu
    11,00 €
  • Descripció

    • Encuadernació : ALTRES
    • ISBN : 978-84-92452-03-3
    • Data d'edició : 01/06/2008
    • Any Edició : 2008
    • Idioma : Español, Castellano
    • Autors : BEHAR, HOWARD
    • Nº de pàgines : 192
    • Col·lecció : GESTIÓN DEL CONOCIMIENTO

    El crecimiento de la cadena Starbucks ha sido uno de los m225;s espectaculares de las 250;ltimas d233;cadas. Lo m225;s sorprendente es que su 233;xito no se basa s243;lo en la calidad del caf233; que sirven, sino que responde a la aplicaci243;n de diez principios que son igualmente 250;tiles para aplicar en cualquier iniciativa empresarial o en las decisiones que debamos tomar en nuestra vida cotidiana.


    La filosof237;a de Howard Behar, quien lider243; la expansi243;n de Starbucks por todo el mundo, se basa en algunos pilares que pueden no resultar novedosos pero s237; muchas veces olvidados tales como establecer objetivos, fomentar la confianza y transformar los sue241;os en oportunidades de futuro.


    Para ello, el primer paso consiste en recordar una gran verdad que a menudo perdemos de vista: antes que clientes, ejecutivos o empleados, somos seres humanos. En un mundo cada vez m225;s impredecible, el ejemplo de Starbucks nos muestra que es posible valorar las relaciones personales y triunfar haciendo lo correcto.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.