• TEORÍA DE LA CRÍTICA LITERARIA

    TROTTA, S.A. Ref. 9788481640281 Ver otros productos de la misma colección
    Conjunto de monografías que recopila las diversas vertientes disciplinarias de las líneas maestras de la crítica literaria contemporánea para desembocar en el estado más avanzado del pensamiento metodológico y la práctica crítica actuales. Su carácter integrador permite una visión de conjunto de los...
    Ancho: 145 cm Largo: 230 cm Pes: 690 gr
    Descatalogat
    28,50 €
  • Descripció

    • Encuadernació : MobilPocket
    • ISBN : 978-84-8164-028-1
    • Data d'edició : 01/01/1995
    • Any Edició : 1995
    • Idioma : Español, Castellano
    • Nº de pàgines : 562
    • Col·lecció : LA DICHA DE ENMUDECER
    Conjunto de monografías que recopila las diversas vertientes disciplinarias de las líneas maestras de la crítica literaria contemporánea para desembocar en el estado más avanzado del pensamiento metodológico y la práctica crítica actuales. Su carácter integrador permite una visión de conjunto de los distintos planteamientos a la hora de acercarse al texto literario. Cada una de estas monografías se ha completado con una actualizada bibliografía de las diferentes teorías tratadas.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.