• LA CULPA

    CASTILLA DEL PINO, CARLOS ALIANZA EDITORIAL FILOSOFIA PSICOLOGIA Ref. 9788420614311 Ver otros productos de la misma colección Ver otros productos del mismo autor
    Al ser La culpa vivida por el hombre como resultado de sus relaciones con el mundo circundante, la investigación de sus orígenes, características y efectos exige un trabajo interdisciplinario que aúne las perspectivas ética, psicológica, sociológica, jurídica y religiosa. Carlos Castilla del Pino es...
    Dimensions: 180 x 110 x 20 cm Pes: 189 gr
    Disponible en breu
    6,60 €
  • Descripció

    • Encuadernació : MobilPocket
    Al ser La culpa vivida por el hombre como resultado de sus relaciones con el mundo circundante, la investigación de sus orígenes, características y efectos exige un trabajo interdisciplinario que aúne las perspectivas ética, psicológica, sociológica, jurídica y religiosa. Carlos Castilla del Pino estudia en un doble nivel descriptivo e interpretativo ese complejo problema.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.