• EL SIDA

    HAY, LOUISE URANO FILOSOFIA PSICOLOGIA Ref. 9788486344900 Ver otros productos de la misma colección Ver otros productos del mismo autor
    Este libro está basado en el trabajo de Louise Hay con un grupo de apoyo a personas afectadas por el SIDA. Pero el enfoque, las afirmaciones y los ejercicios que propone pueden ser igualmente útiles para cualquier persona que esté luchando contra el cáncer, una afección card...
    Pes: 360 gr
    Disponible en breu
    12,50 €
  • Descripció

    • Encuadernació : ALTRES

    Este libro está basado en el trabajo de Louise Hay con un grupo de apoyo a personas afectadas por el SIDA. Pero el enfoque, las afirmaciones y los ejercicios que propone pueden ser igualmente útiles para cualquier persona que esté luchando contra el cáncer, una afección cardiaca, diabetes o cualquier otra enfermedad que ponga en peligro su vida.


    La autora nos explica su experiencia y los resultados obtenidos. Un mensaje de esperanza para aquellas personas que tengan que enfrentarse con una enfermedad potencialmente mortal.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.