• CÓMO SER MAYOR SIN HACERSE VIEJO

    ENRIQUE MIRET MAGDALENA ESPASA CALPE FILOSOFIA PSICOLOGIA Ref. 9788467029468 Ver otros productos de la misma colección Ver otros productos del mismo autor
    Este libro no sólo está dirigido a los mayores, pues los caminos propuestos es conveniente seguirlos desde antes. Los malos hábitos fisiológicos y mentales son un obstáculo para mantenernos en forma y disfrutar de la vida; pero hay que conocerlos, y es lo que pretende este libro, fruto también de la...
    Ancho: 125 cm Largo: 190 cm Pes: 175 gr
    Disponible en breu
    7,95 €
  • Descripció

    • Encuadernació : MobilPocket
    Este libro no sólo está dirigido a los mayores, pues los caminos propuestos es conveniente seguirlos desde antes. Los malos hábitos fisiológicos y mentales son un obstáculo para mantenernos en forma y disfrutar de la vida; pero hay que conocerlos, y es lo que pretende este libro, fruto también de la propia experiencia del autor.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.