• DEL SENTIMIENTO DE INFERIORIDAD A LA AUTOESTIMA

    QUINTANA CABANAS, JOSÉ MARÍA CCS PSICOLOGIA - HISTORIA PSICOLOGIA Ref. 9788498426267 Ver otros productos de la misma colección Ver otros productos del mismo autor
    Antes se hablaba del sentimiento de inferioridad; ahora se prefiere hablar de la autoestima. Pero la persona, la psicología humana, no ha cambiado, y el tema sigue siendo el mismo. Todo eso es lo que se muestra y comenta en las páginas de este libro.
    Ancho: 135 cm Largo: 210 cm Pes: 135 gr
    Disponible en breu
    8,00 €
  • Descripció

    • Encuadernació : MobilPocket
    • ISBN : 978-84-9842-626-7
    • Data d'edició : 01/11/2010
    • Any Edició : 2010
    • Idioma : Español, Castellano
    • Autors : QUINTANA CABANAS, JOSÉ MARÍA
    • Nº de pàgines : 104
    • Col·lecció : EDUCAR
    • Nº de col·lecció : 60
    Antes se hablaba del sentimiento de inferioridad; ahora se prefiere hablar de la autoestima. Pero la persona, la psicología humana, no ha cambiado, y el tema sigue siendo el mismo. Todo eso es lo que se muestra y comenta en las páginas de este libro.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.