• KAMA SUTRA CLÁSICO

    MONJE MOLINA, MARTA LIBSA (LIBRERIAS SANCHEZ) FILOSOFIA PSICOLOGIA Ref. 9788466221979 Ver otros productos de la misma colección Ver otros productos del mismo autor
    He aquí el más célebre tratado sobre el amor que existe. Todos hemos oído hablar del Kama Sutra, ese compendio sobre la sexualidad escrito en India en el siglo III, pero muchas veces lo resumimos a un catálogo de posturas sin más. Este libro recoge el espíritu original de los mil doscientos cincuent...
    Dimensions: 240 x 170 x 25 cm Pes: 93 gr
    Disponible en breu
    14,90 €
  • Descripció

    • Encuadernació : ALTRES
    He aquí el más célebre tratado sobre el amor que existe. Todos hemos oído hablar del Kama Sutra, ese compendio sobre la sexualidad escrito en India en el siglo III, pero muchas veces lo resumimos a un catálogo de posturas sin más. Este libro recoge el espíritu original de los mil doscientos cincuenta versos de Vatsyayana que son un canto al erotismo y al disfrute sexual, pero también a la libertad, a la belleza, al amor y a los sentimientos más intensos del corazón humano.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.